Geceleri ari var sinek var örümcek var diye ağlıyor arada. Dün gece de istemiyorum diye en az 10 dk ağladı soruyorum neyi istemiyorsun ısrarla ellerini sallayıp istemiyorum diyor . Ben de bebeklerin hasta olması sebebiyle uykusuzdum biraz kızdım sonra yatağa çiş yaptı. Sakinleştirip yanıma aldım uyudu ama kafama takıldı bu bir süreç mi yoksa kalıcı bir şey mi ?