Gündüz hiç bi sıkıntısı olmayan bebeğim geceleri ağlayarak ve bağırarak uyanmaya başladı. Meme verince geri uyuyan bebek asla geri dönmüyor uykuya. Memeden kopunca çığlık atıyor. Ve asla böyle değildi çok rahat uyurduk. Noldu şimdi durduk yere anlamış değilim. Bi sıkıntısı olsa gündüz de olmaz mı? Üzülüyorum canı acır gibi ağlıyor ama sabah normal uyanıyor🙄 9 bucuk aylık