sahrabalam2 ben de möllers aldım ilk 3 ay geçince oceona geçtim möller şişe çok büyük ve kokusu aşırı ağır ocean daha ekonomik geld ve bence değiştirmek daha mantıklı hep aynı markayı kullanmak yerine. İştah konusunda biraz etkisi oldu. Ama aynı zamanda multivitamin de kullandım belki onun etkisi olmuştur.