Benim bebeğimde 14 aylık. Doğum öncesine göre 20 kilo fazlam var hiç veremedim, emziriyorum ve aşırı iştahım artmıştı. Artık bu durum beni çok etkilemeye başladı her anlamda, 1 haftadır dikkat ediyorum çok sıkı yapamıyorum ama her gün yürüyüş de yapıyorum, henüz 2 kilo gitti ödem vs tabiki. Ben de kendime 3 ay verdim umarım yaza kadar olabildiğince verebilirim