Benim oğlum da 9 buçuk aylık. 2 haftadır uyku düzeni diye bişey kalmadı. İlk dişlerinde bu kadar değildi . Geceleri bazen 15-20 dkya bi kalkıyor. Sabaha kadar emzir , beeşik salla , su içir , avut , salla . Rabbim acılarını göstermesin çok seviyorum ama bi o kadar zorlar. Rabbim kolaylaştırsın