tinimini_mom bana doktor dediğimden başka asla süt ürünü yeme içme dedi 6 günlük süreçte. Her gün beslendiğim gibi beslendim farklı bir şey yemedim sadece ekstra süt içtim. İlk gün 30ml le başladık 30 ml 30 ml artırdık 5 gün. Hergün kaka yaptıktan sonra içtim, kan görmediğimden devam ettim. Kan görürsen kes anında dedi. Size bisküvi dediyse ilk gün yarım 2. Gün 1, 3. Gün 1.5 bisküvi yeme şeklinde artırarak devam edeceksinizdir herhalde ☺️ Bu arada çoğu doktor pişmiş ürünlerle açtırıyor burada gördüğüm kadarıyla ben de bizim doktorun sütle açtırmasına şaşırdım.