Merhabalar anneler buraya yeni geldim 23 Nisan da kızımı kucağıma aldım sütüm var ama kızım tutamıyor göğüs ucum yokmuş sarılık olmasın diye takviye mama veriyoruz hastane de şırıngayla öneriniz nedir
Göğüslerimin mastit olmaması için ve bebeğin memeyi tutması için tavsiyeleriniz nelerdir