babyyyy1 irem066 benimde o zamanlarda öyleydi çok dökülüyordu farmasinin sarımsaklı şampuani geçirdi kesinlikle onu kullanmalisin
churchil irem066 benim de öyleydi şu an mucizevi bi şekilde kendi kendine geçti hiç bişey kullanmadım. Kan değerlerim normal 7 aydır avuç avuç dökülüyo ben de kapalıyım kel kalcam dedim ama kalmadan sıyrıldım sanırım 😂
Tuuba101010 irem066 siirtten bittim sabunu diye bi sabun getirttik..o sabunla yikiyoum asiri dolgum gösteriyor ve minik bebek saclarim cikmaya basladi cok memnunum..sampuan kimyasal vs biraktim artik sadece bu sabunla yikiyorum
Cranberry Kan tahlili yaptırdım öncelikle, çünkü kan değerlerinize bağlı aslında saç dökülmesi. Sonrasında doktorum bazı değerlerim için takviye kullanmamı önerdi. Bir iki aya düzeldi, eskiden ne kadar dökülüyorsa şu an o kadar dökülüyor.
irem066 Cranberry kuzum doğumdan sonra aşırı düştü kan değerlerim takcıye kullanmaya başladım ama ıse yaramıyor pek ya
irem066 babyyyy1 denıcem ya bırde kapalıyım saç zaten hava almıyordu etmıyordu ıyıce kel kalıcam dıye korkuyorum
helinsila Benimde yumak yumak saçlarım dökülüyor ya karman çorman oluyor toplayınca kapalıyım neden acaba inanılmaz dercede
irem066 churchil degerlerım düşün zaten benim kuzum ya şu an b12 kullanıyorum ve demir magnezyum kalsıyumlu bır hap verdi doktor onu kullanıyorum sacımıda has zeytınyaglı sabunla yıkıyorum ınsallah azalır bırazda olsa
churchil irem066 bide biotin duymuştum bi araştırın isterseniz. Hap gibi de alınıyor ya da şampuanlar var urbanın vs.
Cranberry irem066 benim bunlara ek olarak bir de çinko ilacım vardı ve yanlış hatırlamıyorsam saç dökülmesi, tırnakların kırılması/zayıflaması gibi sonuçları oluyor çinko eksikliğinin. Belki o değeriniz de düşmüştür. Umarım toparlarsınız hemen🌸🙂