Merhaba anneler. 19 günlük bir bebeğim var. Sezeryan ile doğum yaptım haliyle sütüm yoktu yavaş yavaş geldi ama asla emzirmekten vazgeçmedim göğüslerim hep yara oldu kanadılar yine de emzirdim. Çok şükür şuan sütüm var mamayı da kestim diyebilirim. Fakat oğlum hep emmek istiyor 3 saast kesintisiz emdigini bilirim. Çevremdekiler aç bu çocuk diyorlar sizce de doymuyor mu ?