Merhaba kızlar. Uyku düzenimi kurduğum bebeğim erken yatırdığım her gün geceleri uyanmaya başladı. Mesela akşam 21.40 uyudu gece 3.30′da bir uyandı uyanış o uyanış. 1 buçuk saat oldu hala uyuyacak. Yani bu erken yatmalarda bebeleriniz nasıl sabaha kadar uyuyor. Benimki asla uyumuyor. Düzeni tam kurdum diyorum hoop bozuluyor. Var mı önerisi olan?