Herkese hayırlı geceler. Size danışmak istiyorum.2 yaşına yeni girdik.kızım uykulara çok zor geçiyor.mesela sabah 8 de kalktı öğlen 1 de zorla uyutuyorum.öok uykusu olduğu halde direniyor ağlıyor..bi kaç saat uyuduktan sonra gece 12 de yine zorla uyutuyorum.ağlayarak istemeyerek…eğer 11 e doğru uyandıysa birde akşam 11 de uyuyor.12 saat dayanması normal mi? Birde bizim bi sorunumuz var gece uyanıp 15-20 dk ağlıyor.ama çığlık bilinçsiz bi ağlama değil.sadece ağlıyor.uyju terörünü biraz araştırdım ama sanmıyorum ya..böyle bi durumda olan var mı?