Bizde 5 aylıkken eğitim aldık,gerçekten hayat kalitemiz arttı diyebilirim,şu an 10 aylığız gayet güzel gidiyor evet diş atak dönemi zorlanmalar oluyor ama düzen bozulmuyor diyebilirim tabi siz istikrarlı olursanız,sabahlara kadar uyumayan ağlayan memede kalmak isteyen ya da sallanmak isteyen bir bebekti şimdi kendisi uyuyor uykusu gelince sinyaller veriyor uykumuz düzenlenince,yemek yeme ve oyunlarımız da daha verimli oldu gerçekten çocuğum huysuz değilmiş uykusuzmuş diyorum hep,kesinlikle tavsiye ederim eğer eğitim düşünüyorsanız,ben uyku_vakti sayfası Gözde hanımdan eğitim aldım memnun da kaldım tavsiye edebilirim çok aman aman bi ağlama yaşamadık çocuğu bırak çık vs yapmadık 21 gün kadar süren bir süreçti keskin geçişlerimiz olmadı yavaş yavaş destekleri keserek sonuca ulaştık🙏🏾