mihni 40 i çıktıktan sonra uyandırmami söylemişti doktorum bana öyle de yaptım zaten kendisi 2 3 saatte bir emmeye alıştığı için yine o saatlere denk geliyordu uyanması birde zamanla saha çok emmmeye başladıkları için migdelerini daha çok dolduruyorlar ve uyku süreleri üzüyor içiniz rahat olsun bebeğiniz kendisi uyanacaktir