Tweetymom Depoprovera kullanıp bırakan birisi varsa sorum şudur. Ben 2 ya da 3 defa bu 3 aylık koruma iğnesini yaptırdım sonra bana iyi gelmediği için bıraktım. 2023 ekim ayında son dozu yaptırnıştım ocakta yeniletmedim. Bu iğneye başladığımda da önce 1 aya yakın devamlı kanamam oldu sonra lekelenmeye döndü sonra da tamamen kesildi be iğneyi bırakmış olmama rağmen hala regl olamıyorum.. ne zaman normale dönüyor onu merak ediyorum.
MorVosvos Tweetymom iğnenin etki süresi 3 ay. Vurulduktan sonra 3 ay koruma sağlar. 3 ay düzenli adet görürsün. Sonrasında adet görmüyorsan ya bir gebelik şüphesi yada adet düzensizşiği olabilir. İğne ile alakalı değildir
MorVosvos Tweetymom vücudun hormon dengesi değiştiği için bir süre adet düzensizliği iğneye bağlıda olabilir. Ama ek yöntem muhakak kullanın. Koruyucu etkisi bitmiş oluyor tamamen. 6 ay fln sürebiliyor ortalama vücudun normaline dönmesi
queen_bee 2 bucuk sene kullandım, en son kasımda yaptırdım. Bende bekliyorum sizin gibi, bakalım. İnşallah tecrübeli birisi cevap verır bize😊
queen_bee MorVosvos hayır cnm iğneyle alakalı maalesef, kadın doğum doktoru söyledi, iğneyi kullandığın sürece adet olmayacaksın dedi, gerçekten de öyle oldu😊
queen_bee MorVosvos evet, kullandığın sürece olmuyorsun, oğlum 3 yaşına girecek hala olmadım, 2bucuk sene kullandım çünkü. Kasımda bıraktım, bakalım ne zaman olucam 😊
asiyeee33 queen_bee bende hiç öyle olmadı maalesef iğneyi adetin ilk günü yaptırdım adet günüm bitti 2 gün sonra yine kanamam başladı 1 hafta kanama oluyor 2 gün olmuyor 1.5 ay oldu aynı şekil devam ediyor sanki vücudum yeni düzen oluşturmuş gibi😂 sancılarımda oluyor ayrı doktora gittim gebelik yok ama kanama kesilsin diye ilaç da vermedi anlamadım