8 ay 4 günlük oğlum emeklemiyor. İstediği bazı yerlere yuvarlanarak gidiyor. Kucağımda oturttuğum bazı zamanlar ayağa kalkıyor ve 20-30 saniye ayakta kalıyor. Adım yok. Desteksiz oturuyor ama genelde bi süreden sonra düşüyor arkaya.Emekleme pozisyonunda kalıyor öylece. Sonra göğsünü yere koyup ayaklarını çırpıyor 😂 bu aylarda normal mi. Ne zaman emekler acaba. Bazıları derler ya bazı çocuklar emeklemeden yürür diye. Öyle bir şey var mı