Buraya niye yazıyorum bilmiyorum ama duyunca kanım dondu 1 saatir boş boş duvara bakıyorum ağlıyorum oğluma sarılıyorum ne hale geldi bu dünya…
Uzaktan akrabamız köylümüz hap mıdır nedir ne zıkkımsa yutmuş kafa gitmiş eve geliyor eşiyle tartışıyor eşi de 8 aylık hamile ve 2 yaşında çocukları var eşiyle tartışınca o kafayla bıçağı alıyor eşine saplıyor çocuk ağlayınca o sese çocuğa da saplıyor allahın belası bi de üst üste çıkarıp saplıyor bebek orda ölüyor adam da kaçmış 2 yaşındaki bebek ölmüş anne karnındaki de ölmüş ama anne yaşıyor..
Allahım nasıl dayanır şimdi o anne yavrusunu karşısında öldürdü cani 2 yavrusu gitti uyuyamıyorum gece gece psikolojim bozuldu resmen ne hale geldi bu dünya şunları içine de satana da bi cezası hayla yok elleri kolları serbest geziyorlar dışarda kaç tane can gidiyor kaç tane ocak sönüyor göre bile kimse dur demiyor hepsini idam ediceksin direk asacaksın keseceksin allahın belaları..