buss__ hamak beşik biraz kurtarıcı oldu. Onunla gündüz ve gece uyutmaya başladık. Hamak beşiğe kadar gece gündüz kollarımızda evin içinde dört döndük çok zordu gerçekten. Uykusuz ve yorucu. Ama şimdi de sallanmadan uyumuyor bu da pek iyi bir alışkanlık değil. İnsan her şeyi deniyor yeter ki uyusun diye. Şimdi desteksiz uyuması için eğitim alacağım kendim. Ebeveyn uyku eğitimi gibi bir şey, yenidoğandan itibaren öneriliyor bu çünkü bebeği değil bizi eğitiyor. Çünkü hala pek düzenli değil ve çalışmaya başlayacağım için desteğe ihtiyacım var.