elanurseyf merhaba sma optipro kullanıyoruz doğduğundan beri. Emzirme + mama takviyesi olarak ilerledik. Emzirme daha yoğun, mama günde 1-2 kez veriyoruz. Gelişimi iyi gitti mamadan mı bilemem ama daha fazla mama verdiğim dönemde de iyi gelmişti gelişimsel olarak.