Karerrbala Elimde 21 tane mevcut. Son kullanma tarihinin bitmesine daha çok var. İsteyen olursa kargoyu karşılarsa 40₺ ye satmak istiyorum.
Karerrbala gbadilli2 dişim apse yaptığı için içemedim ben tatlı olduğundan dolayı ama faydasını gördüm
FnurGokcan Mom44 bende de var bolca almayı düşünürswniz eğer,sezeryan oldum diye almıştık ama gerek kalmadı