2 gündür ishalimiz var dün gece iyiydi hiç yapmadı ama bu gece sürekli yapıyor ve pişiğide var çığlık çığlığa ağlıyor kendini yerlere atıyor en ufak biz gaz çıkarmada bile. Kurban olayım ishale kesin bi çözüm önerin bana da bitsn artıık çok çaresim çoğu şeyi yediremiyorum yemiyor çünkü 🥹🥹 doktora gittim bu arada probiyotik verdi sadece