Sedefoznur bırakabilceğim var tabiki çok şükür babam sağolsun öğlen 12 gibi alır gider gezdirir parka götürür her gün dışarı çıkar yani 2,3 saat bende işlerimi hallederim yoksa kızımla imkansız hiç birşey yapamıyorm. Bütün nazı bana eve geliyor başlıyor anne anne mızmızlanmaya sonra ben cıldırıyorm tabi durup dururken olduğu için noldu kızım ne istiyosn kızım yok kucak kucak kucak valla bırakacak kimsem olmasa hepten kafayı yermişim böyle değildi çünkü huyu suyu değişti .