hsynfthinannesi Merhaba hayırlı geceler güzel anneler benim sütüm olmadı o yüzden doğduğu günden beri oğlum mama ile besleniyor aptamil veriyordum ama çok gaz yapıyor mama önerisi olanlar var mı? Oğlum 26 günlük
ozge_yasin_budak hsynfthinannesi bende doğduğu günden beri mama kullanıyorum bebelac kullandım şimdi kızım 7 aylık 1 aydır dq bebelac gold kullanıyorum memnunum gaz problemi falan da çok yaşamadık canım tavsiye ederim
Esmaakts hsynfthinannesi canım bizde mama ile beslemiyoruz doğduğu günden beri ben bebelac gold kullanıyorum hem sindirimi kolay hemde doyurucu aptamil bize iyi gelmedi sindiremedi kabız oldu tabi deneye deneye buluyosun gözlemliyorsun hangisi daha iyiyse onu tercih ediyorsun ben hep öyle yaptım hipp aptamil bebelac vs vs hepsini denedim ama bebelac goldu çok sevdi kilo alimida iyi 😊
Asyatn Hipp combiotic kullanıyorum kabızlık gaz sorunu olmuyor zaten gaz problemi olan bebekler icin üretilmiş. Ama hipp organik olanı değil hipp combiotic. Organik olan bazılarında kabızlık yapmıs diye duymuştum
Ebru2015 Bende aptamil kullanıyorum gazı ve kabızlığı var aptamil conformil aldım gaz kabızlık için iyi dediler çocuğu mahvetti direk kustu miğdesinde ne varsa tekrar aptamil normal olana döndüm ama 2 gün oldu kaka yapmıyor iyice çaresiz kaldım
Esmaakts Ebru2015 evet her çocuk aptamili malesef sindiremiyor bizde aynısını yaşadık hemen bebelac golda gectim
Mrn-15 Ebru2015 benelac gold kullan ve gunde 2 defa 1 tatlı kasıgı hakıkı zeytınyagı koy mamanın ıcıne
Ozlemaras hsynfthinannesi hıp combıotıc kullanıyorum ben yaklaşık 2 aydır çok şükür hiç bir sorun yaşamadım ne gaz ne kabızlık ama bebekten bebeğe değişebilir ona birşey diyemem bize doktorumuz önermişti
Ebru2015 Ozlemaras çok fazla sıkıntımız yok ama kendi kendime tedirgin oldum normalde her gün yapıyordu
babymilax hsynfthinannesi bebeğiniz daha çok küçük gaz sorunu 3 aya kadar normal aslında. Bağırsak kıvrımları 3 aya kadar oluşurmuş bence sorun mamadan kaynaklı olmayabilir. Doktorunuz gaz içim damla önermiş miydi ?
Parlak240 Ben meme + mama ile devam ettiriyorum genelde her emzirmeden sonra mama takviyesi yapıyorum evvolvia kullaniyorum ama bebeğim kakasını yapamıyor hipple sma arasında gidip geliyorum sizce