5.5 ayda ek gıdaya başladığımız için bilaç gündür seviyor diye sabahları avokado muz ceviz zeytinyağ karışımı veriyodum ama sanırım muzdan dolayı kabız oldu. Bikaç gündür ıkınarak yapıyodu ama bugün altını açtığımda poposundan biraz çıkmış devamı çıkmamış olduğunu gördüm. Biraz karın masajı ve bacaklarnı karnına ittikten sonra alt açmaya yüzüstü koydum. Çok acı çekti kakası çıkarken çok ağladı ben de ağladım 😔 yarın kuru kayısı vermeyi düşünüyorum başka ne yapabilirim? Yumurta ve labne tadımı da yapacaktım yapmasammı? Nolur fikir verin 😔