Kızım 16 aylık. Memleketime gitmeden önce hiçbir sorun yoktu. Gittiğim gün kızımda çok değişiklik oldu. Yanından ayrıldığım an ağlama krizlerine girdi, geceleri hiç uyumadı. Herkesi yabancıladı. Hep benim yanımda kalmak istedi. Gündüzleri neyse de geceleri çok zor geçti. Annemler olmasa ne yapardım bilmiyorum. Bugün İstanbul’a eve döndük, uykusu gelince emzirdim her zaman ki gibi. Sonra baktım uykuya dalamıyor ayağımda salladım uyuttum. Yatağına bıraktığım an yine ağlamaya başladı. Yanıma aldım, uyudu. Yatağına bırakmaya korkuyorum ağlar diye. Neden böyle oluyor sizce? Bu durumu yaşayanlar var mı aranızda? Böyle giderse çok zorluk çekeceğim belli.