İki çocuk annesiyim biris5 biri 2 yaşında ikinciden sonra ‘ya onlardan önce ölürsem yalnız kalırlarsa ‘ düşüncesiyle başa çıkamaz haldeyim.ara ara geliyordu bu his ama son zamanlarda hiç gitmemeye başladı ve ben kendimi nasıl frenleyeceğim bilmiyorum. Yardım istemeye geldim. Vücudumda isiyim tarzı şeyler çıkmaya başladı bunun sebebi de stres midir acaba?