-Eraymoms- malesef oğlum tam 16 aylik oldu. Ayni… bizim elimizi,kolumuzu, koltuklari falan da ısırmaya başladı. Hatta tatile gittik orda yaşıtlarıyla ilk defa oynadı onları da ısırmaya çalıştı. Çok üzüldüm. Ben de kendimi artık kötü hissediyorum. Ne yapacağımı bilmiyorum. Canımız acıyor ,öp ısırmak yok sev hadi falan diye aklını dağıtmaya çalışıyoruz ama nafile 😀 doktor bunun belli bir dönemde olduğunu geçeceğini söyledi. Dişleri kaşindigi için olduğunu söylüyor ama bilemiyorum. Bana alışkanlık yaptı gibi geliyor 😀