Merhaba güzel anneler. 27 günlük kızım gaz sancısından dolayı 2 gündür rahat uyuyamıyor. Yarın doktor randevumuz var. Gaz damlası yazmasını isteyeceğim. Sizin kullanıp memnun kaldığınız bir marka var mı? Çevremde ki bazı kişiler damlaların işe yaramadığını söylüyor. Bir bilgim yok bu damla konusunda. İşe yarayan bebeğimi rahatlatacak bir şey istiyorum. Önerilere açığım araştırma yapmak için. 😘😘😘