Dün gece kolum böyle kızardı ve çok fazla ağrı yapmaya başladı. Hiç bir şey yokken bir an da böyle kızardı ve üstü de içten şişti. Ne olduğunu anlayamadım. Bilen veya başına gelen varsa yazabilir mi sizce neden birden bir böyle kızarıp şişti. Elimi hareket ettirince çok acıyor. 
