Kızlar puseti toplasan 2 ay kullanmışımdır . Arabada temiz kullanıldı onuda çok kullanmadım içinin bezleri çıkıp yıkanabiliyor ben artık yerim olmadığı için satıyorum buraya nasıl resim atılıyo bilmiyorum instagram hesabımdan msj atarsanız resim atabilirim 🌸 4 baby nin arabası ve puseti 🌸 tamamen yatırabiliyosunuz, iki taraflı kullanılıyo ama öne alınca yamuk gidiyor gibi başından beri öyleydi gidip sormadım yerine . İnstagram hesabım tugbacicekk58 sadece kendi resmim var profilde çocuklarımın ismi var