kızım 23 aylık geceleri ıhlamur hoşaf veriyodum azar azar sonra çoğaldı baya içmeye başladı şekerli şeyler pekmezli suyla idare ettim çoğu kez şimdi şeker hastası olucak korkusuyla bıraktım 1 haftadır geceleri 2 3 e kadar uyuyo sonra 7 ye kadar uyumak için can çekişiyor resmen napcam bilmiyorum kendini boşlukta mı hissediyor bilmiyorum emzirmeyi 19 aylıkken bıraktım sonra biberonla oyalayım süt içsin hoşaf meyve suları içsin diye heveslendim ama çok içmeye başlayınca bırakmak zorunda kaldım ne yapmam lazım geceleri o boşluğu hissetmemesi için emzik de emmiyor napcam başına gelen varmı varsa nolur bi taktik verin 😣