JollyBaby Birdunyabircennetannesi Mayalaninca şekil verin üstünü kapatıp buzdolabına atın. pişirmeden bi 30 dk önce dolaptan çıkartın biraz kendini salsın sonra hop fırına
Tatlican Birdunyabircennetannesi Ben ana okuluna bizim sramiz oldugunda hep oyle yapiyorm guzel oluyor.sabah sekil verip pisiriyorum
salakmisincemilee Birdunyabircennetannesi ben sekil veriyorum tepsiyi strecleyip buzdolabina koyuyorum cikarip yumurtasini surup atiyorum firina
Birprenscik Birdunyabircennetannesi hayır dışarda bekliyorum nayalamaya bırakıp sabah pişiriyorum🤌🏻 ekşi tat olmuyor çok güzel kabariyor
Tombikdonerartikcokpahali Ben niye buzdolabında bekletmiyorum. 😂 Akşam yoguruyorum tepsiye bezeliyorum sabaha kadar fırının içinde tutuyorum. Çok güzel oluyor
salakmisincemilee Tombikdonerartikcokpahali ben bi kere hamuru disarda unutmustum piserken ev o kadar maya koktu ki inanilmazdi hele yerken eksi eksiydi
Tombikdonerartikcokpahali JollyBaby hayır hiç ekşime olmuyor bilmiyorum belki unumuzdan kaynaklıdır. Hep böyle yaparız
Birdunyabircennetannesi Tatlican Mayanın tarihi geçmiş ya yapınca fark ettim bir şey olur mu hep buzluktaydı
Tatlican Birdunyabircennetannesi Ben kuru maya kullaniyorum bilgim yok ama buzluktaya birsey olmaz galiba