Hanımlar boğaz enfeksiyonu geçiriyor olmam sebebiyle antibiyotik kullanmaya başladım (agumentin) ilacın 3 günü daha var ama vajinal mantar enfeksiyonu geçiriyorum durum kötüye gidecek gibi kadın doğum doktorum akıntı var diye fitil vermişti o duruyordu baktim mantar da kullanılıyormus sizce kullanmaya başlayayim mi yoksa antibiyotik bitsin öyle mi baslasam deneyimleyen oldu mu bu durumu