ugrakyagiz Yurutecten sonra ilk adım arabasi kullanan varmı gereklimi emeklemeye çalışıyor henüz 10 .5 aylık yurutecin arkasından tutup düşmeden tutunup gidiyorfa baya tecrübeli anneler
beyzzsenturkk_ ugrakyagiz kullanmadık desem yeridir sevmed hiç ama bebeğiniz tutunarak yürüyorsa bırakın öyle yürüsün
minikoglan ugrakyagiz biz kullandık ve kısa sürede onun sayesinde öğrendi ama ben hiç yürüteç kullanmadım o yüzden onu aldım sizin yürütece tutunarak yürüyorsa gerek yok bence almaya
ugrakyagiz minikoglan bı kaç kere denedim ama bir yerden sonra düşüyor bir yere çarptığı zaman veya çok hızlı gittiğinde