Bayancorek Yagmuryigit chester biri koyu biri açık gri ama hiç memnun değilim titiz bir insanım, temizlik takıntı olanlar için zor sürekli süpürmek ve silmek yoruyor.
Karakiz1 Yagmuryigit Benim istikbal liva yazarsanı cıkar gri ve bordo cok memnunum ben yine olsa istkbalden alırım
Balyanak_19 Minnakordek tam ben diyecektim siz demişsiniz asla almayın kuzenim aynı attığınızdan aldı kışın aldı ama geçen evine gittik çok pişman temizliği zor rengi koyu diye sürekli toz tüu belli ediyor
Balyanak_19 Yagmuryigit kelebeğe bakın derim orda inanılmaz güzel modeller var piena ve hardy modeller benim koltuklarım
mmellissa Yagmuryigit bnce bu modeli alma hem modası gecti hemde temizliği zor o delikler tek tek supuruluyor🥲 içine hep toz giriyor kullananlar memnun değil