Merhaba kızlar 3 evladım var ve bundan 2 hafta önce çocuklarım hastaydı isal kusma ateş ve o günden beri iştahsızlar kızım çok zayıftı zaten iyice kurudu ve hiç yemek yemiyor neredeyse bütün günü neredeyse 5 kaşık ogunle bitiriyor sabah bir lokma öğle akşam bir lokma ara öğünler bir dilim elma bilr sayılmaz yediği fazlasını veremiyorum öğürüp yediğinde çıkartıyor bu sürede parmak emme alışkanlığından edindi ve ben kafayı yemek üzereyim eskiden bir kase çorbasını bitirirdi en azından şimdi hiç yemiyor doktor zinco sürüp verdi yok fayda etmiyor bana istah açan bireyler önerin lütfen çok üzülüyorum kızımın hiç yenememesine