Mgf trendyoldan yorumlarına bakarak çok da düşünmeden karar verip seçtim bir tane. Gerçekten memnun kaldım. Oithox Plus UI Insektisit… diye giden yeşil renkli bir ilaç. Gece ışığı açtığımda banyonun kapısının önünde koridorda görüyordum hep. Nasıl anlatsam, kapının dış kasası oluyor ya onun altına giriyorlardı. Sonra yatak odasında kapının arkasında süpürgeliğin içine girdiğini gördüm. Koridoru boydan boya süpürgeliklerden ilaçladım, birde yatak odasında gördüğüm yeri ilaçladım. Banyoların içinde görüyordum. İki banyoda da yerleri köşeleri komple ilaçladım. Mutfak, oturma odası, çocuk odasına hiç ilaç sıkmadım zaten oralarda hiç görmemiştim. İnşallah bitmiştir 🙏🏻