5 ay 4 günlük bebeğim,3 gündür patates ve yoğurt tadımı yapıyoruz. 1 hafta sonra maalesef işe başlayacağım bu sürede tadımlarını halledip ben yokken en azından öğün kıvamına gelsin istiyorum. Sizler kaç aylık başladınız ? Kaşık mama verdiniz mi ? Formül mama şuanlık kabul etmiyor.