SevC oral dönemde bu böyle gider. Nadiren erken bırakırlar ama normalde 18 aya kadar ne bulursa ağıza götürülür. Nadirlerden biri benim oğlum, 9 aylık bıraktı ağza götürmeyi gerçek yiyecekleri bile ağza götürmeyi bırakmıştı zor alistirdim, suyunu bile tutup icmezdi 1,5 yaşındayken :)
Şimdi 9 aylık bir oglum daha var, o da her şeyi ağza atanlardan ama beni şaşırtan özgüvenleri.
Küçücüğüm diye düşünmek, yapamam diye endişe etmek yok. Bakıyor sandalye hemen yemeye çalışıyor. Genelde onun mama sandalyesine dirseğimi koyarım, kolumu yemeye çalışıyor. Gardrobu da bir yerinden yakalayabilse eminim yemeye kalkar 😅