030324 Selam kızlar, bebeğim yaklaşık 2 aylık, dışarı çıktığımızda bebek arabasının pusetine koyduğumuz gibi ağlamaya başlıyor asla sevmiyor.Böyle bir durum yaşayan var mı alıştırmak için ne gibi yöntemler uyguladınız?
Cihangiriinannesii 030324 malesef benim oğlum tam 1 buçuk yaşına kadar hiç sevmedi arabasını binince kıyameti kopariyordu hep slingle gezdiriyodum 2 yaşına doğru alıştı bu sefer de 4 yaşında ancak biraktirdik arabayı 😅 hatta bende post açmıştım ama malesef hiç bişey çözüm olmamıştı
Sungerbob 030324 Benim oğlum da öyle hiç sevmedi 1 yaşına girdi hala aynı bizde gideceğimiz yerlere kucakta taşıyoruz
alpsmother_ 030324 benim oğlumda 1 yaşını da geçmişti hala da sevmiyordu avm lerde rezil oluyordum ağlamasından oyuncak falan asın pusetin üstüne dikkatini dağıtın alışır inşallah yapacak pek bir şey yok
bsr9696 Benimki de beş aylık kucağımda bebekle arabayı sürüyorum, içindeyken beyaz gürültü hışırtıli biseyler yada çocuk şarkısı acabilirsin sen ilgisini çekecek biseyler yapabilirsin zamanla alışıyorlsr çevreyi inceleyince hele daha da sevecek emin ol
Sungerbob 030324 Zor olmaz olur mu kollarım kopuyor valla hele bide teksem bir de daha yürümeyi öğrenmedi hala hayırlısı ile dört gözle onu bekliyorum 😮💨