hazalp arkadaşlar 10 gün geciktim test yapıyorum negatif çıkıyor ve ayrıca spiralm de var doktora yeni muayene oldum bir sıkıntım da yok siz ce neden olur ?
iki_prens_annesi_ hazalp doktor sorun görmediyse gebelik de yoksa beklemekten başka çareniz yok sanırım