Padfoott Kızlar ben şu an 2 yıllık ücretsiz izindeyim. 2. Çocukta da tekrar 2 yıl ücretsiz izin alabiliyor muyum bilgisi olan var mı?
sencokbiliyon Padfoott 3. Çocuğuna da 2 sene izin alan birini tanıyorum 😊 üst üste doğurup 6 sene yok olmuştu 😂
HurremSultannn sencokbiliyon ay ne güzel 😂😂 ise baslayikca da bütün parayı üç bebeğin dadisina verir bu devirde anca 😂
Padfoott snyck agzimizintadikacmasin Usnac4559 çok teşekkürler gerçekten. İnternette bi cevap bulamadım. Chatgpt de 2. Çocukta hakkınız yok dedi. Dedim en doğru cevap yine bizim kızlardan çıkar 👏🏼 👏🏼👏🏼
agzimizintadikacmasin Padfoott istersen 10 çocuk doğur her çocuktan sonra 2 yıl ücretsiz izin hakkın doğar
Bebegim3535 Padfoott her doğum sonrası 2 yıl ücretsiz izin hakkınız var.ayrıca tüm memuriyet hayatınız boyunca kullanabileceğiniz 2 yıl ücretsiz izniniz bulunuyor bu sadece 2 yıl ama bunu kullanırsanız emekliliğe kadar başka olmuyor doğum yapmadığınız sürece.