Peripellaa
Ne zaman anlaşıldığını sordunuz galiba
Ben çocukluğumdan beri sistit olurum, üşütüyor derlerdi çocukken gittiğim doktorlar. Bir de takıntılı olduğum için okul tuvaletine gidemiyordum ondan dediler.
rahim muayenesi yaptırmıştım evlendikten sonra çok minik bir kist var mesanenize doğru demişlerdi. Ben 7 yıl sonra doğum yaptım o zaman kıstı de aldılar. Sorunun kaynağı oymuş
Bu arada bol su içmek, pelvik kası eğzersizi, kızılcık, yaban mersini, karnabahar kürü, fitil, antibiyotik hepsini kullandım hiç biri kalıcı çözüm olmadı😔