Asaf01
Üzülme canım, sabret aynı şeyleri yaşadım. Eyvah uyanacak emzircem diye korkuyordum, acısı beynimden girip ayaklarımdan çıkıyordu, bütün vücudumu sarıyordu. Üstüne bir de göğüslerim apse oluyordu her gece sıcak havlular masajlar sabaha kadar sağım yaptım, asla bırakmadım emzirmeyi. Kıyamadım yavrucağıma canıma. İlk zamanlar çok zor oluyor seni anlıyorum ama bebişin büyüdükçe, sen de alıştıkça daha kolay olaca. Emzirirken elini tutacak, kıkır kıkır sana gülecek sarılacaksın inanılmaz güzel bir bağ kuracaksınız. Sabret emzirmeye devam💪