Merhaba 4 aylık bebeğim var bu sıralar emerken kendini geri geri atıyor reflü vs yok kusan bir bebek değil yada memeye gömülüyor burnu hava alsın diye savaş veriyorum sizce neden olabilir süt yetmiyormu desem kilo alımı gayet iyi gece uykusu da güzel gaz desem doğru düzgün gaz sıkıntısı yaşamıyoruz aklıma başka bişey gelmiyor neden olabileceği ile ilgili ama sakin mutlu emmesini özledim🥺