Merhaba hanımlar size bir sorum olucak yaa 9 aylık oğlum var ve bana hiç düşkün olmadığını düşünüyorum hani evdeyken falan odadan çıktığımda bana ağlıyor kucak istiyor yani yanlızken bir sorun yok ama kv falan gittigimizde gorur gormez onun kucagina atlıyor bana hic gelmek bile istemiyor odadan cikiyorum aglamiyor hatta saatlerce baska bir yerde olayim geldigimde bile hic bana gelmek istemiyor babasi işten geldiginde de ona gidiyor bana hic gelmek istemiyor kucagindan hatta zorla almaya calistigimda agliyor tekrar onu isyiyor piskolojim iyice bozuldu beni sevmiyor mu acaba ona yetemiyormuyum bir yerde yanlis mi yapiyom bilmiyorum ama ne yapacagim bilmiyorum başına gelen ve cozum bulan varmi yaa lutfen yardım