Kızlar 42 günlük bebeğim var sabah 6.5 da uyanıyor akşam 10.5a kadar sadece emerken beş on dk dalıyor onun dışında uyumuyor altını değiştiriyorum gazını çıkarıyorum karnını doyuyorum ama dalar dalmaz sıçrayarak ağlayıp uyanıyor neden dolayı acaba yaşıyan var mı