28 aylık kızım bugün 5.günüz tuvalet eğitiminde ilk 2 gün çok kötüydü heryere çişini yaptı gece bezi kuru kalkan çocuk 2 gece yatağa işedi 3.gün 2 kaçağımız oldu akşama lazımlıga kakasını yaptı ve gece kaçırma olmadı 4.gün hiç kaçırma olmadı ve kendisi söylüyor çişi gelince gece yine kaçırma olmadı.Çok sabır gerektiren birşey çevremde herkes 3 günde olur diyince başladım ama 2gün okadar zordu ki kandırdılar sandım beni😂ama öyleymiş gerçekten 3 gün sürdü.gerekli olan şey bol sabır bebişlerimize kızmayalım tuvaletten korkuyorsa lazımlıgı istediği yere koyalım.ben tuvalet adaptörü de aldım klozete benzeyen lazımlıkta kızım lazımlık tercih etti çiş de kakada tuvalete dökünce el sallayıp vedalaşıyoruz sifon çekiyoruz el sallıyoruz böyle geçti bitti şükür alıştırma kilotlarını kullanmadım hiç