ipek_duru Kızım 6 aylık. Perşembe günü ile başlayacağım için mamaya başlamak istedim hipp ve aptamili denedim ama kızım ikisini de içmek istemedi ne yapmam lazım mamaya alışması için
Runkli06 ipek_duru bebelac golden tadını genelde bütün bebekler seviyor benim kızımda içmedi hiçbirini bebelac içiyor şu an gold olan prebiyotikli kabızlık gaz sorunu yapmıyor