Kızlar 2 oğlum var biri 4 yaşında biri 1 yaşında bu zamana kadar sıkıntılar olsada aralarında kıskançlık gibi bu aralar vurma bağırma ittirme hiç biseyini paylaşmama gibi davranışlar sergilemeye başladı bana ve babasınada çok bağırıyor
Babasida bende konuşuyoruz güzel güzel ama pek kulağından girdiğini sanmam sizce neler yapmalıyım nasıl.bi yol izlemem gerek doktora gitmem gerekir mi çünkü üzülüyorum bu duruma sanki kötülük etmişim gibi büyük oğluma öyle hissediyorum 😔