Premses Bir aylık bebeğim var ve her emzirmede diğer göğüsten de aynı anda süt geliyor emzirme bitene kadar ..araştırdım göğüs kaslarının zayıflığından dolayıymış süt fazlalığından değilmiş..benimle aynı durumu yaşayan var mı bu durum ne zaman son bulur acaba 🤔
Mehtaptvz Premses ilk dönemler oluyor bizde 3 aya kadar surdu çünkü birden sut doluyor 3.aydan sonra artik bebeginiz emme istegine gore üretiyor terbiye oluyor diyebiliriz bu donemde gogus kapağı gogus pedii kullanabilirsiniz
PrensSelim Premses bende de oluyor 2 aylık olacağız.ilk günden beri göğüs pedi kullanıyorum,en iyi kurtarıcı bence
aselin_annesi Premses Brnim böyle banada o süt gelen göğsünü çok fazla emzirmiyosan dolduğu için akıyor dendi uyurkende yine dolu olupta üstüne baskı yapıldığı için oluyor demişlerdi bende hep öyle düşündüm
Lolita Sütünü sağ sakla cnm ilerleyen zamanlarda bu şekild e olmuyor.Cok ararsın bu günlerini. Kendime çok kızıyorum keşke sağıp dondurucuya atsaydım diye...
Premses Lolita gerçekten mi canım benim ..😶ben de emzirme bitip ek gıdaya geçince biter falan diye düşünmüştüm 🙈kaçıncı Aydan sonra değişiyor bu akma durumu peki
cokcocuklu Lolita sağmak icin nasil bi yol izlemeliyiz ben sağdıktan snra kalan süt bebegme yetiyor mu doyuyormu diye düşünmekten sagmaktan vaz geciyorum 🙄
Deletedmom444 Premses ne kadar şanslısiniz bir kez bile olmadı hatta göğüs pedi aldım doğum öncesi bir tane bile kullanmadım maşallah size
Premses aselin_annesi canım benim iki göğsüm de aynı..2-3 saate bir emziiryorum çok sık emzirmiyprum aslında ..😬 Aynen yan yatınca hafif baskıyla bile akıyor dediğin gibi ama sürekli düz de yatılmıyor ki
aselin_annesi Premses Haklısın bende öyleyim sürekli hatta göğsümde uyuyor zaman zaman gözünü açıp tekrar tekar emiyor ama banada öyle denilince hep öyşe düşündüm
feldspar emzirirken oksitosin salgıladığımız için diğer göğüs de süt üretimi hızlanıyor o yüzden yaşıyorsunuz bu durumu. bol bol sağıp buzluğa atın şanslısınız :) size fazla gelirse anne sütü alamayan bebeklere veya kanser hastalarına gönderebilirsiniz sosyal medya üzerinden
Uykusuzanne Göğüs kalkanı alın bence. Bir göğüs emerken diğeri ziyan olmasın kalkanlarda birikineni de biberonla biriktirip içrsiniz
Premses Uykusuzanne aldım ama göğüse baskı yaptığı için çok ağrıttı benim göğüslerimi o Kalkan’lar kullanamadım
Premses MerveErginal kullandım canım benim göğsüne baskı yaptı ağrıttı göğüslerimi kullanamıyorum omları da
deletedmom211 cokcocuklu bu sorunun cevabını bende çok merak ediyorum sağınca göğüs boşalıyor mu bi saat sonra bebiş istediginde süt az olmaz mı göğüste
Lolita cokcocuklu canım ilk önce emzir eğer yetmezse bebeğinin doğmadığını farkederek saydığı içir hem sütün toplanır